Onsdag utan stallet

Idag blir det ingen resa till stallet, för få hästar för att det ska gå runt.. så det måste avbokas lektioner!
Lite bra var det, för istället så körde jag mitt första spinningpass nånsin på F&S med Lisa och Bea :) Jobbigt! men jag hoppas jag inte har alltför ont imorn...
Nu har jag slängt ihop kladdkakemuffins och några med lite hallon i också, blir säkert mumsigt!
Imorn fyller nämligen Jennifer år, så vi ska bjuda henne på en muffin :)

Ska nog käka en eller två ikväll... Bara för att jag var så duktig och klarade spinningen! :)
Den 8:e står HBJ på schemat! Blir äntligen releasefest för A New Day Sun! :)
Hoppas det inte blir alltför sent så man orkar upp på morrona efter ;)

Nu ska jag skutta in i duschen och tvätta håret vilket jag inte gjort sen i lördags morse eller söndags... hmm! men det är halvfresh ändå. Så jag är nöjd :)


Internet dampade lite... Så nu har jag hunnit duscha, värma mjölk och ta muffin och lagt mig i sängen för att titta på TBBT såklart :)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0