oooorkar inte!

hemma nu efter ha vart igång hela dagen!
började med en promenad med båda vovvarna, sen chilla och gå till bussen :) träna nästan 1½ timme med Lisa och sen dusch&bastu :)
vidare till forum och möta upp Anna, shoppade lite grann och sen hem till hennes päron för att klippa och färga mitt hår.. det blev typ brunt mot det röda hållet... aah.. jag vill ha mörkbrunt! jag får se om jag har såhär eller om jag färgar om det om några dagar... aja! slipper en utväxt iaf... ;)

nu ska jag nog fixa mig och göra mig redo för sängen! jag måste göra vidare på projektarbetet lite grann... så det ska jag fixa så det bara är att stänga av sen och sova....
jag vill inte till skolan imorn :( aja! jag överlever nog!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0