skiiiiiiiiiiiiiiiit

det går inte alls som jag vill... minneskortet är doomed... haha!
men vafanaaaaaaaaaaa.... stört tråkigt att det inte funkar :(
jag ska inte köpa från ebay mera.... :(

måste säkert investera i ett nytt minneskort... har hittat billigt på webhallen så det är ju bra!
får nog ta tag i det! känns ju lagom kul att bara kunna filma i knappt en halvtimme -.-
måste ordnas snarast!! eller någon som vill ge mig ett minneskort på typ 8 gig? :D

nu ska jag skutta in i duscehn och sen sooova
börjar bli sjukt trött, trots att jag har vilat mellan 13.30 till typ 17.30 ;)
sen har jag ju resnat garderoben, och det tog på krafterna måste jag säga! :)

jag har kommit på en sak... varje gång jag tärnar på gymmet så ska jag köra en maskin jag gjorde häromdagen... klarade 40 kg 10 ggr x2 så mitt mål är att klara några såna och sen öka lite då och då :) undrar hur mycket jag kan komma upp i... :) hoppas på minst 60 :) näääjs
i will keep you updated! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0