skisser: klart!

jajamen, skisserna och funktionsanalysen är klara!
jag måste färglägga några.. men har iiiinge färgpennor eller liknande, så får låna några i skolan och fixa det lite snabbit :)
tisdag blir'e lite sovmorgon från skolan... (a) men jag rullar in till stan istället som sagt...
orkar inte med den lektionen ändå så det var ju superbra timing! och det bästa är att på onsdag har jag sovmorgon så det är supeeerb! om några veckor kommer jag bara ha en sovmorgon i veckan... sux.. men men! that's life!

nu ska jag skutta in i duschen, tvätta håret och sen tror jag... att jag ska städa i mitt rum!
och den här gången ska jag inte bara säga det.. utan också GÖRA det..
eller så gör jag det först och dushen sen.. jo så blir det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0