that I still do care about you

Nu ska jag snart stänga av här och sooova
ska bli skönt att somna ganska tidigt för en gångs skull..
igår kväll somnade jag med Vito i mitt rum, trots att han ville gå ut och jag ropade på pappa att han skulle släppa ut honom, så när jag väl hade somnat kommer pappa och hämtar honom och pratar med mig dvs väcker mig. jag blev frustrerad över att inte kunna somna igen... men jag somnade säkert inom fem minuter :)

nu ska jag bara chilla lite sen stänga ögonlocken.. ingen TV ikväll heller! har sett ett par avsnitt av TBBT med heelt efterseg text.. men jag överlevde! så nu kan jag sova gott :)

imorn blir det lite hundpromenader på morgonen, antingen en med Ebba och Ninja eller så får dom en varsin! jag får se vad jag hinner och känner för... Sen rullar jag med bussen upp till F&S för att träna lite grann med Lisa såklart :) 12.20 är våran mötestid så det blir grejtans!
juste, jag kämpade mig igenom matteprovet vi hade fått att öva på... asså. om jag får ha matteboken med mig och se hur jag ska göra så kan jag klara det.. men men.. jag får väl se vad jag hinner lära mig på ett par dagar.
VARFÖR tog jag inte tag i det och började förra söndagen som jag sa?!
dessa nyårslöften går så jävla bra... NOT!

Nej godnatt. först måste jag besöka badrummet för tandborstning osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0