världens finaste grabbar

sååå värt imorse!!!
satt och väntade i 1½ timme innan grabbarna kom ut från radion, TUR att jag satt inomhus! haha
vakten kollade minsann lite konstigt på mig i slutet...
gryyyymt spelat. ah. fällde minsann en tår eller två... sen alla kommentarer! haha jag skratta så jävla mycket! Lisa... inte lika mycket ;) haha
iaf när grabbarna kom ut så snacka vi lite, jonas drog med taxi. nisse tog en jättebra bild på mig och jockis, behövdes då jag inte har någon (?!?!?!? jag får ta en ny imorn... -.-) jocke och nisse skulle ta bussen så jag åkte med dom :)
braaa snack om allt möjligt! nisse hoppade av i skanstull och tog en tur till studion... åkte vidare med jocke mot slussen.. lite snack om skivan, finland, skolan, studenten osvosv. han hoppade av på vägen och sen rullade jag vidare till skolan.. :)

chill som tusan och på samhället säger jesper: vaddå är det a new day sun?
det visade sig att HELA skivan låg ute för att han har premium. så jag fick lyssna på crash and burn (såklart) och den var helt jävla fantastisk. tårarna föll för andra gången idag... ville utforska dem låtarna jag inte "lyssnat" på så mycket på konserterna.. så först resides inside. braa! och sen insåg jag att jag (troligtvis) inte hört one way back. JÄVLAR den var amaziing! den ska lätt bli min nya ringsignal imorn! :)

imorn får jag iaf lite sovmorgon :) grabbarna kommer nog ut runt tiotiden så det är lugnt :) ska förhoppningsvis förbi mamma och hämta en saak...! sen rullar jag till stan och möter Cicci och åker sen till gärdet :)

måste "tyvärr" missa samhället imorn... "råkade" missa konstruktionen idag.. haha! "men Erika.. skolkar du?!" haha nejdååå... men fett värt! :)
nu ska jag räkna lite matte och sen hoppas jag på maat.. för jag är hungrig!

oh yeah: CHECK HIM OUT

så fin :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0