vuxenpoäng!

har plockat undan (nästan) allt skräp i mitt rum.. finns nog något litet fjös kvar... men ändå!
jag har även loggat in på VR's hemsida och.. avslutat min prenumeration och betalt det jag behövde för de två senaste numrena! jag kände att tidningen inte är såå bra.. så att lägga några hundra kronor på det är bara onödigt! så dem pengarna sparar jag, som var ett "nyårslöfte" *stolt*

funderar på att beställa A New Day Sun från ginza.. och även idol 2005 för 10 kr. men frågan är ifall.. jag ska spara så gott jag kan och bara köpa ett ex av skivan... dvs med mitt presentkort... jag sparar 149 kr. men det gör nytta för grabbarna.. så jag ska nog fundera på det!
ska nog gå förbi akademibokhandeln i forum och fråga om dom får in skivan den 19... för jag ska hänga på låsen där kl. 10 när de öppnar :) känns ju lite surt ifall dom inte ens kommer ha den där... men jag ska kolla upp det!
dem skulle iaf få in den i höstas... så det borde lösa sig :)
presentkortet funkar ju typ inte på någon annan butik där de kommer sälja skivan... :)

nu ska jag nog ta tag i alla mina kläder som ligger här... borde rensa garderoben... jag får fundera på det!
kanske gör det imorn istället! :)
den här veckan som kommer ska jag bara ta det lugnt hemma och göra nyttiga saker!
ska försöka att inte lämna huset alltför mycket.. förutom när det gäller hundpromenader... vilket jag hoppas på att det blir en del så jag får in lite cash :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: ja vet inte riktigt, 9onde lr nått tror ja. när springer du ut?



nu ska ja oxå ta o skaffa mig lite vuxenpoäng...

2011-01-02 @ 15:01:14
URL: http://bilancioni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0