wiho!

sådär, skönt med helg!
fick ett samtal för ett tag sen :) jag ska vara barnvakt imorn, suveränt med lite cash inför kommande vecka... :)
blir några tidiga mornar nästa vecka, men det får jag leva med... fett värt!
ska nog gå upp tidigt imorn och plugga tills jag ska vara barnvakt... sen tar jag nog med böckerna så jag kan räkna där när barnen somnat :)
Snart blir det mat, kyckling&ris. YUM och efter det ska jag promenera lite med vovvsingarna!

på onsdag släpps skivan! damn vad jag har längtat!! :) ska beställa en till mig och en till Lisa på antingen måndag eller tisdag! köpte lite saker på åhléns idag, så jag är skyldig henne 100 spänn :) så jag köper skivan istället så jämnar det ut sig! och det är ju aldrig fel att stötta grabbarna med lite inköp ;) haha!
laaaaaaaaater dudes!

Kommentarer
Postat av: Bella

Sv: håller med :)

2011-01-14 @ 20:04:15
URL: http://capricorn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0