glad rakt igenom

igår stängde jag av datan strax efter halv två... ojdå ;) somnade ca en timme senare!
upp vid 10 idag. varför vet jag inte, hörde ett ljud så vaknade jag... illa! jag vill ju sooova!
idag ska jag försöka städa iordning lite i rummet och runt 6 ska jag träna och sen åker jag till stan och möter upp Emma och Laura :) kanske Anna hänkar? får seeeeeeeee

ikväll blir det skype igen! :)
juste, jag är iaf hemma från Kreta... om ni inte förstod det ;) Kom hem i lördags på kvällen och har hunnit med att träna igår och även träffa min bästa vän för att catcha upp! :)
nej, nu ska jag nog börja städa här...
ska även leta upp saker jag vill ha till mitt nya rum och hur jag vill att det ska se ut :)
jo, det låter roligare... så jag börjar med det :P


Kommentarer
Postat av: anna s

vadå nytt rum? ska du få nytt eller bara göra om hemma :D Och vart förresten ska du tatutera dig, eller vad :)

2011-07-04 @ 23:12:56
Postat av: Erika

ska flytta ner i källaren.. behöver mer plats!

vart vet jag inte.. har några som är kanske... och texten som står i headern :) velat det i snart 2 år :)

2011-07-05 @ 18:34:47
URL: http://errii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0