jag har så roligt

Namn: S Erika S Engström
Piercingar: bara i öronen
Tatueringar: kommer antingen i höst eller nästa höst
Längd: ca 168-172
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: don't know. ljusbrunt (?)
Fräknar: mja...
Motto: There's a time for love. There's a time for hate
Vilken parfym använder du? använder sällan parfym, men har ett par stycken!
Vad är du rädd för? paniken för ormar finns fortfarande kvar i vissa stunder. annars inte rädd för mycket. får mer panik över situationer jag inte kan bestämma över
Nämn något som gjorde dig glad igår: skype med Z
Vad gjorde du kl 08 imorse: sooooooooooov som en stock :)
Vad gjorde du för 15 min sedan: samma som nu, chillade vid datan
Det sista du sa högt: kommer inte ihåg
Det senaste någon sa till dig: "kolla igenom den högen" typ?
Vad har du druckit idag: bara ett litet glas mjök. jag måste börja äta ordentligt igen...
Vad var det senaste du åt: en macka klockan 10.15
Vad var det senaste du köpte: en cider igår utanför globen
Vad är det för färg på din ytterdörr: viiit!
Vad är det för väder hos dig nu: lite molnigt men helt ok!
Godaste glassmaken: vanilj vanilj vanilj.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: absolut
Sover du tungt: vaknar ibland av småsaker.. men vaknar aldrig av åska eller dylikt
Drömmer du mardrömmar: inte ofta. men annorlunda drömmar!
Brukar du svära mycket? utan tvekan, ja!
Trivs du med ditt jobb: vanliga helgjobbet- ja det är okey! sommarjobbet- don't know yet, hoppas på att jag kommer trivas med det!
Favoritklädsel: jeans, någon topp och skinnjacka är aldrig fel
Salt eller socker? avskyr salt. socker är ok
Favoritlåt just nu: Not over you- Gavin DeGraw. lyssnat konstant i 3 timmar nu.
Vad ser du om du tittar till höger: fina bilder i ramar och under det mina huvudkuddar
Vad gör dig glad just nu: Skype :)
Vad ska du göra härnäst: måste. äta. mat
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: lite trött men glad
Favoritgodis: geisha
Kläder just nu: tisha och shorts
Sommarplaner: har vart på kreta (bäst) ska på Putte ons-sön och sen jobb i 4 veckor. hoppas på kreta igen efter det!
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du något instrument: spelade trumpet när jag gick i 4:an, har en gitarr: kan några få ackord men ej spela
Morgon eller nattmänniska: när jag väl är uppe är jag pigg... vissa nätter kan jag bara inte sova
Vad är viktigast för dig: love- finns så många olika betydelser för det
Är du kittlig: mja, till och från
Snarkar du: tror inte det
Stjärntecken: jungfru
Äckligaste insekten: insekt... vad räknas som insekt? det är inte precis så att jag gulligullar med dom. alla är äcklig
Längtar du mest efter just nu: kreta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0