söndag=vilodag?

nejdåå! idag blir det full rulle! ska åka och köpa färg till mitt nya rum (ja, ska flytta neeer!! tror det kan bli bra och jag får looots of space och privacy!!) WOHO känns lite sentimentalt att lämna mitt rum som jag alltid haft.. men jag tror jag blir nöjd! det ska bli mörklila i "garderobsdelen" och på en vägg i rummet, samt vitt på resten av väggarna! möblerna kommer att vara i vitt och typ svart! det blir fräääääsh! :)

ska även förbi mamma och vattna där, så tror jag sover där inatt och lämnar saker tills imorn natt också!
är sjuuukt sugen på att åka tillbaka... kollar flyg och grejer, hittar billiga flyg! men grejen är att jag inte vet om jag "hinner" med tanke på skolan osv! och ens vart jag ska bo isf ;) haha!

jaja, nu ska jag packa iordning en väska som jag kan lämna hos mamma och allt sånt jag behöver!
laaaaaaaaaaaater!

Kommentarer
Postat av: Amanda

ooh! får jag flytta in??

2011-08-01 @ 23:58:00
URL: http://bilancioni.blogg.se/
Postat av: anna s

åååh skit va kul det lär ju bli naasj :D jag måste komma förbi och titta sen någon dag då :) sen läste jag fel och tyckte du skrev "jag ska äve bli mamma" istället för "förbi mamma" haha :)

2011-08-02 @ 18:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0