A-amandaaaa :)

Yes, hennes namn får stå för rubriken :)
Idag var det "Amandas dag" igen :)
Åkte till Liljeholmen för att vara med på hennes lilla utspring och sen picknick i Tanto!
Amanda fick superfina presenter ;) bla dl, msk, osvosv -mått och bullformar som det stod "Mammas bullar" på, eftersom hon har sagt ett antal gånger "jag vill ha en bebis!" Hon fick även en te-sil i formen av ett hjärta så hon kan dricka massa te nu när hon flyttar! Hon ska även få en till sak när jag hunnit fixa det :) Förhoppningsvis får hon hänka på poolparty i helgen så det blir superskoj :)

Efter 4 timmar i Tanto tog jag tuben till slussen och åkte sedan hem med Ted. Sedan dess har jag bara chillat!
ska lägga mig ganska tidigt ikväll! Imorn ska jag åka till skolan vid halv nio och på lördag blir det poolparty osv och söndag bjuder på jobb! Ska även få in massa träningspass i kommande vecka, då jag "förlorar" två veckor på mitt kort när jag åker utomlands.. men det är okey! hahaha :)

Ska se om jag kan bjuda på en bild eller två när jag får tag i någon då jag inte tog några själv.. Nora tog en massa ska se om jag kan sno en eller två när de läggs upp! :)

Juste, igår hoppade vi på båtis! huuuur kul som helst! BÄSTA hästen. bästbästbäst! Ska även bjuda på lite fina bilder från de när jag får tag i dem :) tussen är så fin :') han ska bli min en vacker dag! Så jävla härligt att känna hans lycka när han får öka på och köra sitt race, utan att det blir okontrollerat eller läskigt! Vi flööög fram :) nuttis
Nu: CHILL in my brills!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0