help me make the universe to stop

tiden går så fort när man har roligt (aka. tagit studenten...)
det har redan gått en vecka! sjukt! :O

iallafall... dagarna har gått fort! Studenten, TS @ noels, chill med vänner, shopping, konserter på medis och i kungsan och lite mer shopping.
Nationaldagen spenderades i solen ett par timmar, gav resultat! sedan for jag in till staden med Emma, mötte upp Cicci och så såg vi fina bästa The Fix!! WHOOOP fan va bra! feeling vare där'ja! När de spelat klart drog vi oss vidare mot Chill där vi hängde i onsdags... Satte oss på uteserveringen och tog en cider :) 4 minuter över 18 vandrade finaste Nils förbi! :) Nutte, alltid lika söt och mys! :) Efter en timme där drog vi vidare till Denniso för käääk! Befann oss där i 1½ timme innan vi vandrade vidare för att ta oss till slussen och sedan kungsan!
Popstars-favoriten Jamie Meyer från 2002 befann sig där och skulle spela! åh, minnen... Psycho var ju bättre än vad jag kom ihåg den :') GRYMT iaf att äntligen få se honom live :) Vi drog sedan vidare hem till Anna för att spela Guitar Hero... Fan va bra vi är! haha, vann lite quests och så.. det ska byggas vidare på tycker jag! :)
Rullade iaf bil hem och somnade gott! Imorse var jag uppe tidigt och drog för att gymma med tjejerna! whoop, typ ensamma på gymmet så vi körde loss! Kul och braaa! sen hem, gå med hundar, fixa, stressa till bussen och åka till forum. befann oss där i ett par timmar och hittade massa kul!
Har bara chillat sen jag kom hem och är superdupernervös inför imorn! Jobbintervju/träff grej på Nacka Sjukhus inför sommarjobb... JAG HOPPAS! men det ska nog gå bra :) Han lät positiv på telen iaf ;)
Sedan får jag finbesök av Amanda och Totte och sen blir det att åka till stallet för lite hoppning :)


söt-Nils :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: "pilla folk i stjärten..jag gör det bara på låssas mot en bild". jag vill inte ens tänka på vad d kan betyda....!

lycka till imorgon!! jag håller en tumme! som jag för övrigt inte tänker pilla med någonstans!!

omg tur att min arbetsgivare surfar på italienska....

2011-06-07 @ 23:18:45
URL: http://bilancioni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0