so how come when I reach out my fingers.

har fastnat för den låten... illa! haha men men, trevligt ändå!

Stallet idag då, hopptävling. Fick tyvärr inte min fina bästa häst :( på vägen dit säger Åsa "är det inte Basil i hagen?" "NEJ! min heest!" menmen... bättre det än att han skulle gå 3 lektioner idag, tussen!
Så istället för min fina tottoooo, fick jag Tokaj! Har funnits på ridskolan ett par månader, men eftersom jag har haft "min häst" så har jag inte provat honom... Och om jag inte får Basil så känns det ändå okej med en ny, duktig häst! Så det kändes helt okey ändå!
Lite småseg häst men trevlig ändå! Tog ett par språng innan jag förstod honom, men jag är nöjd! Tyvärr räckte det inte till en vinst, men med tanke på att det var första gången på hästen och jag nervös som en apa, så kom jag på en "fjärdeplats" och han skötte sig galant under omhoppningen! Ökade lite på tempot, men ändå så det kändes okej... tog ett par "säkra" svängar och kände mig nöjd! Duktig hest! Om han finns kvar till hösten vill jag gärna rida honom ett par gånger till!

Och så funderar vi på totto... åh. vore superskoj! Ska bara hitta tid och pengar till det... Det skulle kunna gå om vi vill och hjälps åt! :) Tokaj kanske? ;)

Nu måste jag sova, upp halvtidigt och sen måste jag packa... för på LÖRDAG drar jag till Kreta!! WHOOP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0