Treadstone @ Noels

Javisst ja, typ bästa TS-kvällen någonsin!
Ruskigt bra gig, akustiskt så det var fint :')
Trevligt sällskap, en hel del olika sorters drycker och ett gott skratt.

Kom till stället strax efter sju, fick veta att grabbarna skulle spela vid nio.. hälsade på grabbarna och berättade för alla att jag tagit studenten :) whoop! men tiden gick fort och 2 cider och 1 tequila senare var det dags! fädt 45-minuters gig och fina låtar!
"nu kommer min egen.. favoritlåt från den här plattan" "wohoooooooo!!!!!!!!!!" *alla skrattar* "haha, skönt att få den reaktionen..."
haha ni kan väl gissa vilken låt det var? ska lägga upp klippet sen... klockrent! haha
iallafall, efter giget så fick jag panik. orkar inte förklara men J var omtänksam och det gjorde saken bättre...
"vad är det?" "nej inget..." "jo, vad är det?! vad är det som är fel?" "allt och inget..."
lite snack om allt dedär och hoppas på det bästa! tack <3
Snackade även med Nisse om alla gig och sånt! gick igenom tröjan och han skulle gissa stället, whop det gick bra! haha!
"asså det här är skitkul ju!!"
"haha, ja! jag tycker också det.. ärligt! jag har aldrig någon koll så det är skitkul!!!!!"
Kom in på ämnet Finland... Cicci frågade om han blev förvånad när jag befann mig där...
"asså... JA! det tog ett tag att förstå... när jag såg henne där och så ba... shit... det här är Finland! det var hur kul som helst!!!!!!!!!!!!" söt!!
Snackade om allt möjligt och men sa hejdå till grabbarna, köpte mig en TS-tisha (näjs!) och frågade N om jag fick adda honom på Facebook... "det är inte många som får det.. men du får!" tack snuffi :)
"jag är inte elak!!!! vad har jag gjort nu?!"
När klockan blev runt halvtolv tiden drog vi vidare! satte oss på chill/chili eller va tusan de hette... tog två öl och cicci tog två glas rosé! Det blev även en liten shot var... Amanda lämnade oss tyvärr där, men vi fortsatte kvällen med att pallra oss mot en 7eleven, köpte inget men fick ändå det vi ville :) så pallrade vi oss tillbaka till Noels... Det var låst, men någon gick ut så vi gick in för att gå på toa...
Mötte Jocke igen... "är ni kvar fortfarande?" "nepp, vi gick och drack lite så kom vi tillbaka! :D" snackade även lite med Nisse :)
alla drog utanför och även vi... snackade massa strunt med Nisse och försökte få smaka...
"du är för ung!!!! DU ÄR FÖR UNG SÄGER JAG!!!"  synd, men jag överlevde.. snackade med några snubbar som tagit bilmärken... haha! udda! kastade lite frisbee och sen drog dom vidare ;)
berömde N för hans fina bralls och han blidde glad! vi hoppade och lekte en lek också! sparka höger, sparka vänster, isär och sparka, isär och sparka! ASKUL! våran nya grej :) Snackade även med J,  HAHA! ingen av JH-grabbarna.. men det var kul! haha! han kom inte ihåg ett dugg, men kul ändå! :D
snackade mer med N och hade det trevligt!! efter en halvtimme utanför stället drog vi vidare mot donken... mötte M, H, S och J där... haha! det var också en upplevelse ;)
kom hem runt tre och slocknade direkt i soffan!

så himla svårt att komma ihåg allting när det hade blivit lite för mycket dryck under de senaste 2 dygnen.. men det var LÄTT en av de bästa TS gångerna!! Den här och Finland är lätt en av topp 3... ska bara komma på den 3:e ;)

det finns även bilder på Amandas blogg och Ciccis blogg.. så kolla in dom! även Jockes gästblogg... :)
snor A's idé och lägger upp ett collage! :)


ser ut som ett stort blaha.. men pallar inte ;) om ni vill se någon bild på när håll kan ni säga till ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag vet iaf vilken jag inte vill se! bilden på mig till vänster. den lägger du INTE upp på fejjan!!!

2011-06-07 @ 19:16:30
URL: http://bilancioni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0