godnatt

jag borde sova typ nu på en gång!
jag har suttit och sytt sen kvart över nio typ... började halv åtta med att klippa ut allt, satt med det till kvart över nio... började sy däromkring och blev väl klar med FODERsyningen för en liten stund sen!
det blir inte helt 100 men jag hoppas att det inte syns sen! imorn eller på onsdag som sagt ska jag sy ihop delarna, sy på armarna och muddar... Sen ska jag bara vänta på en dragkedja som ska komma hem till mig om ett par dagar! whoop!
håll tummarna med mig för att den blir bra! :)

och håll även tummarna för att Amanda kan hänga med på torsdag och se grabbarna! :)



dessutom har jag ett par superidéer på prylar jag vill se! får se när jag får tid till det! :)
åh, jag kan ta med block och sitta och skissa upp prylar på tåget i helgen :D
nej, godnatt! tidig uppgång imorn! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0