hmm...

bra eller dåligt?? jag beställde nyss 6 olika badklädesdelar på ellos :)
blev totalt 350 spänn med frakt... så knappt 60 spänn per del... helt okey!
bara att hålla tummarna för att det passar dåååå!

jag ska till kreta i sommar!! wihoooooo! :)
jag ska kämpa nu och så ska dessa badkläder sitta som en smäck :)


jag har även lovat mig själv att jag ska köpa en TS tröja på nästa gig! :) ska köpa en killtmodell som är cosy... fick ju en igår av N&grabbarna fast i tjejmodell :)
ikväll ska jag nog lägga över bilderna&filmerna från igår och bjuder kanske på en eller två bilder här! ska maila iväg några till Jocke också!

"ta alla dom där jag ser smal, brun, biffig och snygg ut på!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0