jag klarar det inte

jag har aldrig vart så ledsen, arg, frustrerad, irriterad, besviken och ändå superglad (tack vare helle) under samma dygn.
blev så jävla besviken över att jag inte va på FF igår... grämer mig fortfarande. ångest kallas det. ren jävla total ångest.

och nu, när jag ser fram emot resan med brudarna i helgen till GBG... går jag in på SJ för att kolla vad resan kostar nu... hittar inte tåget dit... söker runt lite och möts av:
1) Tåget är inställt fredag och lördag under ovanstående period på grund av teknisk kontroll. Resande ombedes kontakta SJ på 0771-75 75 75 för ombokning till annan avgång.

får total jävla panik och försöker ringa numret men för att få hjälp måste jag vänta tills imorn.
jag blir så besviken och arg. hur fan. ställer dom in ett tåg utan att på något jävla sätt kontakta resenärer?!
om jag inte gått in och kollat.. vad fan hade vi gjort då på fredag?!
jag ska ringa imorn och se till att vi får nya biljetter. jag tänker inte betala. vafan. jag måste väl om det inte går att lösa. men fan. jag ska ha nya biljetter!

allt bara faller isär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0