jag skolkar inte....

dom kan verkligen inte släppa det! haha!
jag skolkar inte alls :)
men jag fick tillåtelse av Jocke att skolka imorn bitti (dvs idag) men icke då! jag ska vara duktig och gå till skolan i tid :) vaknade till och med en halvtimme innan vad jag behövde :)
"får man studiestödet om man skolkar???"
"ja, det beror på hur mycket man skolkar..."
*blickar*
"men vaddå!!! JAG SKOLKAR INTE!"

söta grabbar! men som sagt, ska skutta in i duschen och bara ta det lugnt nu på morra :)
bjuder på några fler citat senare...
denna också bara:
"NEJ det är på Debaser Slussen!!"
"jag lovar, det är på medis..."
"Är du säker?? Nu går vi ut och frågar Jonas!"
*marscherande promenad till rökrutan*
"det är på medis...."
"hahahaha! JAG SA JU DET!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0