never gonna take us down

Lisa rullade nyss iväg med sin bil så jag sitter här ensam med mina två vovvar!
Det blev en trevlig kväll med mello, grönsaker och dipp! :) gottgott!
Lite synd att Danny inte vann, men men... Life goes on!

Hade iaf en supertrevlig kväll och imorn har jag och Anna bestämt oss för att träna... Så jag ska ta bussen kvart över nio... TIDIG uppgång imorn :(
Jag går nog upp halv nio och plockar ihop mina saker lite snabbt och så lite frukost så är jag redo! :)
Jag som hade behövt sova denna helg.. Men jag behöver träna också så man får prioritera lite här i livet :)
Efter träningen rullar vi troligtvis ut till stallet för clinic annars blir det forum för lite signering!

"vad gör du?...."
"jag rapade åt deeeet hållet!! :)"
"jaha, okej.. bra?..."

"du kanske kan få en t-shirt..."
*ett par minuter senare*
"jag måste typ gå snart... så kan jag få t-shirten? :)"
"vaddå t-shirt?! jag har aldrig sagt att du ska få en t-shirt.. jag sa bara kanske!!!"

jag bara älskar 9-10 mars!!! ÅH bästbäst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0