nöjd chey!

Jag är supernöjd över texten jag och Lisa pysslade upp på väggen igår!
Jag ser den varje gång jag tittar på tv, jag ser den direkt när jag vaknar, jag ser den precis innan jag somnar.
Är så sjukt glad över att det var just där jag hade en större bit av vägg kvar, så jag kunde skriva hela på en rad.
Jag ska lägga upp en bild när det är HELT klart och så ska jag även komma på vad jag ska göra med affischen jag tog från Slussen ang. grabbarnas gig på Göta Källare! Känner att det inte är okey att den sitter för en superfin bild på Nisse och Jocke! icke då! jag får hitta en ny plats eller sätta den bakom min andra affisch som jag fick av Jocke i Finland... Den är så fin :')
Jag måste ta och fixa iordning i mitt rum. Jag fick ryck här på kvällen idag och började plocka bort färgen och alla saker jag använde igår... Jag inser att jag vill ha det snyggt och allting ska vara iordning... Men jag lyckas bara ha kvar det så max en vecka... Jag KAN klara det! :)
Jag har iaf tagit ner alla väskor som låg på garderoben och lagt i en låda under sängen! Much better :)

Nu ska jag stänga av här! Börjar bli riiiktigt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0