pluggplugg

jag måste ta ta i detta nu, ska försöka fokusera!
surt bara att jag glömde att maila det jag började med på lektionen.. tur att jag inte hade skrivit så mycket! har iaf börjat om och har kommit en liiiten bit.. men internet tar uppmärksamheten från det... som vanligt!
har en hel del att göra i helgen... Samhället, Projektarbete, Matte och Teknisk Psykologi.
Mina mål är att skriva typ 1 sida i samhället, skriva grunden för projektarbetet... och typ göra klart TP:n får göra lite Matte också när jag hinner!
Imorn ska jag träna klockan 11 som sagt.. men efter det ska jag jobba projektarbete! yesyes... Ska bara fokusera på de andra ämnena idag och PA:t imorn...
himla kul att läsa om min plugghelg.. men det får ni leva med, för jag pluggar ju som sagt såååå ofta ;)

längtar tills om typ 1 månad för då är det giiig igen! Ska minsann överraska grabbarna ;) J får som han önskade.. nästan... N får en överraskning som jag hoppas han blir skitglad för.. så slipper han gå och tjura över det ;) haha! gullisen. aja, funderar på ifall jag orkar gå på B.R.A. eller om jag ska spara dom pengarna... Hade vart jävligt kul om grabbarna vinner.. men det vet man ju inte förrns man är där... i-landsproblem!
Back to att skriva om Bahrain... Någon som hört talas om det landet?! Ne, inte jag heller -.- 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0