som sagt. denna helgen är bara skit

tåg-krångel, inställd spelning, dåligt väder, fel låt vann... och så vidare..
för att toppa denna helg som vart så himla bra... (not) har brorsan åkt till sjukhuset...
han har åkt cross och så brutit något.
skulle egntligen vart i stallet nu, men eftersom dedär dök upp åkte vi inte...
kan åka till forum och träffa Cicci och sånt.. men jag vet inte om jag pallar. jag sitter bara och gråter.
orkar inte att allt bara går åt helvete denna helg! :(
jaja, måste käka något och samla ihop mig.

jag blir så arg och lessen. vafan.

Kommentarer
Postat av: emma

Tusse då! :( Vi får ta och vända på steken på tisdag! :) (och så får du träffa mig imorrn! WOHOOOOOOOO!) <3

2011-03-13 @ 14:59:07
URL: http://emmasito.blogg.se/
Postat av: helle

älskar dig erri! <3

2011-03-13 @ 15:17:23
Postat av: Lisa

men pruttis :( jag hoppas jag kunde göra dig på lite gott humör i lördags! och om du vill snacka vet du vart jag finns <3

2011-03-15 @ 08:32:36
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0