tufsen

Kom hem från gymmet för snart en timme sen... Körde bandet i 1 timma med inställt program... Så bandet åkte upp och ner lite då och då ;) Men skönt att jag klarade hela! Ska nog köra sådär ett par gånger i månaden! Ska börja träna meramera!
Vovvisen sover iaf och jag bara chillar, käkade nyss thaimat... Har ingen aning om vad för sort.. men det var kyckling och bambuskott (tror jag) så det var gottit! Lite starkt men jag överlevde :)

Nu ska jag byta bakgrundsbild här på datan till fina bilder på grabbarna från i torsdags :) Lite roligare med bilder man tagit själv, även fast dom jag har nu är sjukt söta :)
Lyssnar även på Dannys nya skiva... på spottis såklart! ääälskar "Cassandra"... jaja, back to business!
Jag ska plocka iordning i mitt rum... Började i onsdags ta fram massa kläder för att ta med till GBG.. sen åkte vi ju inte så allting ligger kvar på golvet... Ska fixas! För ikväll kommer Lisa för att kolla på Mello :) Trevligt med sällskap!

En fin bild på min vovvsi som jag tog för några veckor sen! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

ja vi är så duktiga som klarade en HEL timme :o tycker det är GRYMT! vi kanske kan träna på torsdag igen? :) kanske ett svettigt spinningpass? :) ses snart! possss<3

2011-03-12 @ 15:37:48
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0