<3 magsjuka

inte alls. :(
vaknade inatt vid två och tog mig till badrummet.. inte okey! somnade om och vaknde igen vid 4... hade ju ingen mat kvar så det ja.. var ju bara vätska... sen återigen vid 6.. bestämde mig för att stanna hemma då jag inte alls mådde bra :(
nu börjar det iaf bli bättre och jag hoppas på att gå till skolan imorn!
det är så sjukt tråkigt att bara ligga hemma i sängen och knappt orka röra på sig... urdåliga program på TV och supersvårt att somna om... menmen, dagen har rullat förbi!
har inte ätit något idag.. på förmiddagen fram till typ 12 vågade jag inte för att det skulle säkert komma upp igen.. och sen har jag nog inte vart hungrig... börjar känna av nu att jag kanske behöver lite mat trots allt...

jag antar att man måste uppleva sånt här någon gång i livet ;) tur för mig att jag ändå blitt 18½ innan jag blev magsjuk första gången... (vad jag kommer ihåg)

imorn, dåni. det är en jävligt viktig dag för mig!  lär ju slänga upp ett inlägg, har en låt som passar perfekt, ska lägga upp massa fina bilder och bara en kort text... låten säger ganska mycket!

Kommentarer
Postat av: lisa

nej stackare :( kolla på tlc där finns alltid underhållande program ;) men krya på dig vännen så ses vi snart! <3

2011-05-10 @ 08:20:49
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/
Postat av: Cicci

Nej men uusch :( kryyya bästa du <3

2011-05-10 @ 18:09:16
URL: http://cecilianygren.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0