i will hold my head high

sitter och lyssnar på Linda Pritchards album, faktiskt riktigt bra!!
har redan skaffat mig några favoriter :)

har printat ut lite grann nu på morgonen ;) det känns bra!
tror jag ska vänta till efter kreta... kanske efter sommarn också, beror på vädret :) men troligtvis efter kreta! typ 9 juli? ;) åh. det vill jag! ska träna järnet efter studenten fram tills vi åker! varje dag! tyvärr förlorar jag ju två veckor där i slutet... men men.. ska träna de två sista dagarna efter jag kommer hem också :)

nu ska jag fortsätta lite med Teknisk Psykologi... kul att filen inte blev bifogad.. men jag kör vidare ändå, får pussla ihop allt och fixa imorn :) så jag har det klart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0