karlskrona...

jovisst.. om lite mindre än 1½ timme lirar grabbarna nere i skåne..
jag vill så gärna bara åka iväg på allt och bara njuta. men, det ska ju kosta så himla mycket!
okej, just denna resan hade inte kostat så mycket.. men jag jobbar ju imorn så det sket sig!
avesta nästa helg kommer troligtvis inte bli av ju... tråkigt men så är det!
och sen alla andra gig som kommer kostar ju inträdet flera hundra = inte okey!
miss my boys! fan en månad sen nu.. ganska exakt en månad sen sa jag "hejdå, ska upp och jobba imorn"
fina pojkar! så bäst. lovelove. menmen, får hoppas att jag kan åka på ett eller två gig i sommar.. måste ju

nu måste jag iaf sova.. ska upp runt 7 imorn för att jobba i stallet som sagt! kommer bli ett par hundra i slutet av juni! me like!
ska spara pengarna jag får från hundpassning och sånt! kan vara bra att ha :)

nej, godnatt! ska ta ur linserna och sen sooova! ska även se om jag har något vettigt som jag kan äta till lunch imorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0