there's nothing you can say. i'm already on my way

sitter och försöker få ihop en grund till teknisk psykologi. mitt mål för idag är att få ihop frågorna till en löpande text. och på måndag ska jag fortsätta med den då jag tagit hem lite anteckningar från skolan.. bra bra!
sista uppgiften innan studenten, skönt! ska bara redovisa pa't också... blir lite arg, men men.. what to do!
ska iväg och träna med anna vid 4 så tar cykeln iväg runt kvart i så får kämpa på med texten fram tills dess... ska se om jag får in lite solning däremellan! supernice väder ju!


åh. imorn var det 4 månader sen finland. älskar den helgen! det var så jävla bäst och grymt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0