det där med att höra vad den andra säger...

Igår spelade mina favoriter på Marie Laveau vid Mariatorget. Sjukt länge sen!
Lite mat, lite inträde, lite frozen jack&coke och sen en cider framför scenen när grabbarna spelade var det jag behövde.
Jag hade panik, tårarna smög sig fram... Redan under första och andra låten...
Jag är så stolt och besviken på samma gång.
Efter spelningen så hälsade jag snabbt på Jonas, bjöd honom på läkerol och tyvärr hade jag glömt mina pennor hemma.. så att skriva på tishan, SOM ALLTID, sket sig.. "jag skriver dubbelt nästa gång!"
Drog mig ut mot baren där vi mötte finaste Nisse. Vi blev bjudna på ett par shots där av Nisses kusin, vilket aldrig slår fel! ;) Tog även Nisses shot... "gör det fort då innan han kollar hit!!!" "men vart är han då?" "jag vet inte, men han kan säkert se! fortfort!!" sötis! :)
Snackade där ett tag om allt och inget... Försökte få honom att visa tatueringen han gjort på foten, men det gick inte.. Trots att jag tog hans snusdosa, han lyckades få tillbaka den iallafall... ;) "asså... på viber, jag råka ringa dig..." "jaha!! var det du?! jag blev jätteförvånad så ringde jag tillbaka så var det ingen där" "ja, det var inte meningen.. klickade lite o så ringde det..." "jag trodde det var någon läskig ju!" "det var ju bara jag.." "ja, du är ju inte läskig!!" :) bra iaf att vi redde ut det, gullepojk!
Fick skrika och ta om meningar ett antal gånger för att vi skulle höra vad den andre sa, men det är alltid mys!
Lite snack om löften och ett "skit i honom"... Ja, försökte men jag ville hellre reda ut det...
Tog ett litet snack med Jocke, fick inte alls fram allt och på rätt sätt. Men nu vet han ungefär.
Jag hatar att vara arg/ledsen över sånt. som sagt; vi tänker på olika plan allihopa.

Asbra kväll iallafall och jag hade verkligen saknat grabbarna... Trots att jag inte visade det på bästa sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0