Helgens sista dag!

Helgen är snart över och den har bjudit på massa trevligheter.. och även en mattetenta men de behöver vi inte nämna...
Fredagskvällen bestod av lite chill, O'Learys, Biljard och filmmys! Att somna halv sex och gå upp halv tolv är inget tips!
Igår var vi runt på stan lite och sedan åkte vi hem till M ett par stycken för att baka lussekatter! Det tog typ 4 timmar ;D så efter det åkte vi till Linn för att fika och kolla på film! :)
Somnade runt 3 inatt och vaknade för lite mindre än en timme sen! Skööööönt!
Idag ska jag dra med mig M runt på stan.. Ska försöka hålla det där med shoppningförbud som jag tvingar mig själv att försöka ha varje månad... Om jag inte får köpa till mig så får jag väl hitta saker till M så han kan köpa istället :D
Jag är så smart ;)

Ska snart dra mig ur sängen, ska fixa lite i rummet sen skutta in i duschen!
Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0