veckan rullar på!

sjukt seg dag, matteföreläsning som jag nästan somnade på och sedan CAM-lektion, den flöt iaf på ganska bra!
efter skolan gick jag med Felix och Linn för att mäta mitt bord och sedan hem till Felix för att mäta.. Det passade! Så tog vi lite svängar runt på stan, bla till djuraffär och liknande! Sedan hem och hämta bordet och bära bort det till Felix, trevlig eftermiddag! Gick även och handlade lite, kom hem vid sjutuden, plockade och diskade då och så har jag pluggat lite projekt!
Nu ska jag se om jag får sällskap ikväll eller inte, annars blir det en film nu och pringles chips med gräddfil och sweet chili sås :) MUMS!
Imorgon åker jag hem till sthlm igen, hoppas på att få bästa Basil! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0