fy skäms för dålig uppdatering!

En vecka sen jag uppdaterade nu... fy på mig!
Men jag har haft fullt upp! Stannat i skolan till åtta-tiden på kvällen och sedan haft sällskap, vart i stockholm osv.
Så tyvärr har jag inte direkt tänkt på att uppdatera här :)

Idag är jag hemma i sthlm, är hundvakt åt grannen... Men just nu är jag hemma... Ska snart göra mig iordning här och fixa lite, sen går jag ner och sover med vovven där!

Igår var det utgång som gällde för världens bästa vän fyllde 20 år!
Vi började med middag hemma hos henne, senare bar det av mot stan! Först blev det Aveny, inte riktigt våran grej.. Så runt ett tiden så drog vi vidare först till donken för lite käk och sedan Harry B James, nu är vi trots allt över 19 och kommer in där ;) haha! Vi tog sedan nattbussen hem till Frida och sov där :) Hon har förövrigt skaffat två urgulliga så kissemissar! Busiga små rackare!

Imorgon är jag hundvakt under dagen och sedan bär det av hem till Eskilstuna igen! Jag ska försöka spendera så mycket tid som möjligt framför datan och CADa imorgon.. Ge mig motivation!!!!
På måndag väntar en test-tenta... Bara för att se hur det går till och så, känns bra eftersom den riktiga tentan är nästa måndag... Börjar bli pirrigt!!


gårdagens outfit hemma hos Cicci :)
Ska lägga upp några av de fina bilderna vi tog på oss när jag får tag på dem ;)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hade inte blivit samma sak utan dig, du är bäst! Love u <3

2011-10-23 @ 22:57:15
URL: http://cecilianygren.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0