Stockholmshelg!

Helgen har spenderats i Sthlm.
Drog mig mot tåget vid nio-tiden och tandläkaren väntade.. Fixade det, rullade hem för att sova ett par timmar innan det blev idol med tjejerna! Nja, det var ju sådär... Men alltid kul att umgås med dem :)
På lördagen blev det stadsbesök, köpte lite matlådor och sånt!
Chill hela kvällen med tidig sänggång, alltid lika härligt att få sova! :)
Imorse åkte jag in till stan vid halv elva för att möta Cicci!
Vi tog oss till Denniso som vanligt för att käka lite, mja.. Inte höjdaren.. Menmen!
Drog oss runt lite på söder, vidare mot kungsan! Jag shoppade lite granna! :) Blev en tisha och en kofta :)
Direkt när jag kom hem beställde jag en väska, ett par shorts och 3 koftor från H&M (a)


love ya! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0