Underhållning

Jag sitter i skolan och försöker CADa... Det går ju sådär så vi kör en lista sålänge tills jag funnit motivation!

Vad är det för färg på byxorna du har på dig? Ljusblå
Vad gjorde du igår kväll? Chillade på 46an och sedan gick jag och la mig tidigt!
Den sista personen du talat i telefonen med? Linn
Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Finns så himla mycket... Men utseende och "appearence".. :)
Vilken är din favoritdryck? Mjölk!!!
Hårfärg? Brunt av något slag
Ögonfärg? brun/grön melerade typ.. Venne :)
Syskon & deras ålder: en helbrorsa 89:a, en halvbrorsa 84:a, +syrra 89:a, +tvillingbrorsor 95:or
Favoritmånad? Tycker om sommaren och september då jag fyller år :)
Senaste filmen du såg? Fast5 (att jag inte fattade/såg klart behöver vi inte ta upp..)
Vad läser du för böcker? Tycker om thrillers! :) men läser inte alls ofta
Hur ser din musmatta ut? en svart och en vit med TS signaturer på :)
Vad ska du göra imorgon? Vara i skolan och sedan åka hem till sthlm för stallet!

Senaste person som ..
Sov i din säng:
förutom jag, så M
Du hånglade med: M
Skällde på dig: Kommer inte ihåg

Vilken svordom använder du mest? kött, stjärt, fan, osvosv
Om du vann på lotto, vad skulle du göra? Köpa Basil!!!!
Använder du huvtröjor? Jajamen!
Tittade du på tecknat när du var liten? vaddå liten... fortfarande :D
Vilka spåk pratar du? Svenska, engelska och kunde spanska förut.
När grät du senast? Det var nog inte allt för länge sen.. Senast vad jag verkligen kommer ihåg var i stallet 14/9
Har du några tatueringar eller piercingar? Öronen 
Vilken är din favoritfrukt? Hmm, skalade clementiner på burk :D
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? haha nej :p
Skulle du någonsin kunna hoppa fallskärm? Ja faktiskt! :O
Sover du på mage, sida eller rygg? kör på feeling :)
Stör det dig om någon som har sagt att den ska ringa inte ringer? Ja, om det är viktigt så...
Om du var född av motsatt kön, vad skulle du heta? Ingen aning..
Sträck ut handen så långt du kan. Vad når du? Mina kära vänner som sitter här i klassrummet med mig :)Vad ska du göra ikväll? Troligtvis kolla på film osv med M :)
Vad ser du fram emot? när mitt H&M paket kommer fram!!!
Frisyren, hur ser den ut? Nytvättat, plattat med lite högerbena :) wiiihe
Vad åt du senast? en chokladboll :)
Gillar du att laga mat? Jovars :)
Vad heter du i andranamn? hemligt 
Vad är sexigt? Tycker om tatueringar, gitarrspelande, "good appearence" :) typ så
Vad heter dina husdjur? Ebba & Vito
Sommarplaner? Siktar väl in mig på att jobba och förhoppningsvis hinna med en resa eller två!
Sparare eller slösare? Beror på ändamålet :)
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Ja :)
Bio eller promenad? Eftersom jag har lite svårt för bio, väljer jag promenad.. Men det kan va mys med rätt sällskap :)
Jag har varit utomlands: Javisst!
Jag har mobil: loooove it! <3
Jag är allergisk mot: Ingenting vad jag vet....

Jag har tagit studenten: bästa dagen!
Jag har svimmat: inte vad jag kan komma ihåg.. ;)
Jag röker/har rökt: inte regelbundet
Jag har rapat högt offentligt: men hallå?
Jag kan bita mig själv i tårna: haha säkerligen ;)

Kommentarer
Postat av: ALLAS KÄRA EMMA <3

VEM är M ?!! <3<3

2011-10-05 @ 01:23:45
URL: http://finest.se/Emmazita
Postat av: hellee

gillar dig även fast du rapar offentligt <3

2011-10-05 @ 17:34:33
URL: http://highwaytohelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0