but you can't explaine a love like ours.

Ligger hemma i sängen.. Jag har sällskap av fina vovven Ebba :)
Hon åkte med mig imorse hit, fick tyvärr spendera dagen själv hemma.. Men jag hann besöka henne så hon fick komma ut mitt på dagen :) När jag kom hem runt tre tiden la vi oss i sängen och myste! Lyssnade på musik och bara tog det chill! Hon kan när hon vill!
Vi tog oss ut på uppdrag för typ en timme sen, behövde köpa nya tågbiljetter och Ebba behövde en promenad! Var ute totalt ca 45 minuter :)
Nu ska vi fortsätta chilla, jag tar nog några pannkakor till middag så småningom och sedan får vi besök :)

Imorgon bitti bär det av till Sthlm igen för att först fixa tandställningstråden och sedan ska jag på Idol på kvällen med tjejerna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0