Dags att sova!

Sitter hemma hos Gabbi och ska snart sova :)
Fick åka med från Sthlm idag så åkte direkt hit.. Gick ner till Linn för att avsluta veckan på bäst möjliga sätt :)
Känner att jag inte är så taggad på att gå hem i en kvart med 3 väskor i regnet.. Så jag fick stanna här :)
Ska strax stänga av här och gå och lägga mig! Behöver verkligen sova! :)

Blir en ganska lång dag imorgon! Känner att jag vill göra klart ritningarna och skriva ut ritningarna så jag hinner bli klar med dom innan torsdag :) Måste även börja på den där uppsatsen om mig själv... Den tar jag såsmåning om när ritningarna är klara :)

Dags att sova! Godnatt!


bjuder på denna söta bilden igen.
går inte en dag utan att jag kollar på mina videoklipp från förra veckan. <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0