i love them!

var på stan igår... Såg ett par shorts på monki. Tänkte: dem provar jag vafan!
De var liiite förstora.. så mitt sällskap tillät mig inte att köpa dem.. Tänkte hela kvällen på dessa shorts.. och bestämde mig för att om dom var kvar idag så skulle jag ha dom!
Sprang iväg till monki vid 10-tiden när de hade öppnat och till min förtjusning hängde de kvar där jag hade lämnat dem dagen innan.
Jag slog till, det var ödet!
Kom nyss hem från film-kväll på skolan!
Drog på mig shortsen för att prova.. och självklart så satt dom ju bra!
Bjuder på ett par bilder... Ska tänka på det några dagar innan jag drar bort prislappen.... Tror jag (a)



Kommentarer
Postat av: Cicci

Sjuuuukt snygga!! :D

2011-09-09 @ 19:58:24
URL: http://cecilianygren.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0