I'm tired of walking these streets

Tillbaka hemma i E-tuna. Lilla lilla E-tuna...
Kom hit med pappa.. Jag gick för att köpa mat och så ser jag en liten folkmassa med kameror som blixtrar... aja, tänkte jag så gick och handlade.. På vägen tillbaka gick jag och kollade vad som stod på... Och vem var det om inte Maria Montazami herself som stod och signerade inne på Make up store :)
Gick vidare hem, käkade och fixade massa saker här och sen åkte pappa hem för typ en timme sen..
Jag dras fortfarande med min förkylning.. Men det börjar bli bättre, försöker jag iaf att intala mig..
Imorn blir en bra dag! Börjar lite när jag vill mellan kvart över nio och kvart över två och sedan sätter jag mig på att tåg till sthlm för att dra mig till hotell Lydmar med brudarna för att se Gavin DeGraw och hans URSNYGGA gitarrist! :) Även Erik och Jonas ska spela som uppvärmare, så det blir trevligt!

Ska snart börja dra mig mot sängen och försöka sova :)

Kommentarer
Postat av: anna panna

Juste ååh hon skulle vara där <3 läste de på hennes blogg och tänkte eftersom jag ändå var i etuna idag så skulle jag viljat se henne men det föll bort ut tankarna ganska fort.. (hade dessutom bilen full med packning och scouter) Men vi ses iaf på torsdag :D

2011-09-11 @ 22:47:42
URL: http://annasteen.blogg.se/
Postat av: hellee

ofta du inte hälsade på maria?!?!?!?!?! <3 ses i helgis födelsedagsbarn!

2011-09-12 @ 11:00:32
URL: http://highwaytohelle.blogg.se/
Postat av: hellee

ofta du inte hälsade på maria :O:O

2011-09-12 @ 11:09:35
URL: http://highwaytohelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0