ledig fredag = plugg

Satte ju lösen på bloggen för ca en vecka sen.. Ungefär 10 st av dom som hade läst "vågar/inte hunnit" fråga efter lösen och sånt.. Kul att se lite vilka som läser iaf :) De flesta visste jag ju, men ändå ;) haha!

Idag är vi lediga, som varje fredag.. Vilket är väldigt najs! Det blir första helgen för mig här i E-tuna och det känns bra! :)
Igår fick jag besök här hemma en stund sen blev jag bjuden på fika :) mycket trevligt!
Ikväll/ i eftermiddag är det först förfest hemma hos Linn och tjejerna på 46:an och sedan iväg :)

Dagen ska bestå av plugg. Ska skriva en inlämning.. För jag vet inte riktigt slutdatumet på det.. Så blir bra att lämna in det så fort jag blir klar :)
Måste bara säga att Jersey shore spelet på facebook är det bästa som finns! jag är fan på level 23 ;D
Har även stuvat om mina cash jag fick idag så jag inte går runt med massa pengar på kortet.. och även bra att sätta undan det jag ska spara och behöver betala senare som tex. hyran :) Känns ganska okej att ha några tusen på ett sparkonto ;)
Jobbpengar, presentpengar och överblivet från tidigare månad ska sparas så jag överlever nästa termin :)

Nu måste jag komma igång med att skriva detta.. Wish me good luck!

Kommentarer
Postat av: anna

vad hette det spelet du hade i din telefon med alla pusselbitar :D och erika inte alltid bra att skriva att man har massa pengar på kontot haha :)

2011-09-23 @ 22:44:36
URL: http://annasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0