nästa gång ska jag fan klara det.

Jag har ett mål till nästa gig. Jag tänker inte direkt skriva ut det, för vet inte riktigt vem som läser här...
I onsdags bröt jag praktiskt taget ihop pga dig. Du ljuger mig rätt upp i ansiktet om och om igen.

Jag klarar inte av det. Det var du som "kom" till mig. Tekniskt sätt har jag inte bett om det här.
Ibland är jag jävligt glad över att ni tre finns. Men vissa stunder vill jag glömma allt och "hoppa av"
Mestadels på grund av dig. Sättet du beter dig på. Jag klarar inte det. Jag förtjänar det inte.
Har satt upp papperslappar i mitt rum över ditt ansikte. Klarar inte av att se på dig utan att bli ledsen.
Du visar olika sidor från dag till dag. Jag pallar inte.
Kan du snälla börja behandla mig som en vanlig människa?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0