ska man orka dra sig upp kanske...

Javisst, vaknade för kanske en halvtimme sen och har sedan dess bara chillat :)
Idag börjar jag kvart över ett vilket är väldigt nice :)
Ska möta upp tjejerna vid skolan vid tolv för att prova ut overaller ;) haha!
Börjar dagen med att lyssna lite på Justin Bieber :)
Magen kurrar jävligt mycket... Så ska faktiskt ta mig ett par pannkakor och sedan tar jag en macka på vägen :)
Ikväll åker jag hem till sthlm för stallet! Att behöva gå upp halv fem imorgon lockar inte lika mycket... Haha!
Ska iaf hoppa in duschen nu, fixa mig lite, käka och packa väskan så jag har kläder till imorgon med mig!

:) sover självklart i min fina t-shirt jag fick av Lisa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0