it's time.

har inte bloggat på en månad. har inte direkt haft ngt att skriva om, eller kanske men jag har inte funnit någon tid och ork!
under denna månad har jag hunnit med ett par tentor, klarat en mattetenta, failat de andra tentorna, myst med min bästa vän i publiken till Gavin DeGraw (och finaste Billy!!), myst med fina M och mycket mycket mer!

igår var det alla hjärtans dag, det firades med trippelpardejt hos Simon. Simon-Felix, Linn-Dennis och Jag-Martin. perfekt och asgod mat! M fick två stycken ringar som jag hoppas han blev glad över, han sa det iaf ;) meeeeeeee like! asfina på, så jag är nöjd ;D snackade lite med honom denna kväll och det går framåt. tror vi tog det steget jag väntat på. ska snacka igenom det lite mer under de kommande dagarna. <3 :)

Nu ska jag sova, ska tillbaka till skolan imorgon, efter att ha haft tre lediga dagar, eller ja nästan iaf :P
Godnatt på er! ska försöka blogga lite oftare ;)

Kommentarer
Postat av: lisa

det gillar vi, blogga mer :D

2012-02-18 @ 15:12:28
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0