sängen <3

har legat i sängen, i princip hela dagen! har endast rest mig då jag fixat mackor, gått på toa och när jag duschade.
väntar på att M ska dyka upp, då han åker iväg till någonstans och åker skidor imorgon och blir borta en vecka. först skulle han behöva ta nattbussen hem, men nu verkar det som han blir upplockad här imorgon bitti istället, hoppas på det!

Galet seg och trött, men det var skönt att bara ha en chilldag! eller ja, jag har ju väntat hela dagen på M, men men bättre sent än aldrig :)
Ska vila lite innan han äntligen dyker upp om ngn timme :)
Imorgon blir det plugg i skolan med Gabbi, hoppas på att bli klara med det där så ett arbete är ur vägen! vi får se hur långt vi hinner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0