jag vet inte vart jag ska ta vägen

jag har aldrig känt mig så tom.
jag har gråtit de senaste 4 timmarna och lär inte sluta på ett tag.
låg i hans famn imorse och bara grät.
jag kände obehaget. jag kände det i luften.
jag fick panik. tårarna bara rann.


att få höra från killen man är kär i att han inte har några känslor kvar för en.
det suger. jag vet inte vart jag ska ta vägen. jag känner mig så ensam och lurad.
jag vill bara andra på det. jag vill att han ska vara min.
jag är ensam. på riktigt ensam.
jag vill bara åka hem.
vet inte vad jag ska göra.
klarar inte.
gråter.
gråter.
gråter.
tårar.

Kommentarer
Postat av: helle

love you!

2012-03-18 @ 21:16:33
URL: http://highwaytohelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0