Stockholm, mitt kära Stockholm!

Idag rullar jag hem till sthlm, blir jobb på söndag så passar på att åka hem idag!
Eftersom jag är sjukt, körtelfeber, så kan jag inte riktigt vara med M och jag behöver vila... Orkar inte riktigt sitta här och häcka ikväll så rullar hem nu istället för imorgon på dagen! Mer värt :)
Har officiellt haft körtelfeber i en vecka nu och vart sjuk totalt 4 veckor nu tror jag... Det tar på krafterna!
Det började med liten förkylning, blev sedan en infektion av ngt slag så ögonlocken var svullna i ett par veckor... För en vecka sen fick jag ögondropp och nu börjar ögonen bli bra! Ska fortsätta ett tag till och hoppas på att det blir toppen! Halsen börjar också bli bättre, fortfarande svullen men mycket mindre än förra veckan. Hostar som en tog och blir tjock i halsen till och från... Annars mår jag bra!
Jävla sjukproblem! men men, synd bara att det gjorde så jag var tvungen att avstå ridningen i onsdags.. :(

Snart ska jag kila iväg till stationen, hämta ut min biljett och skutta på tåget!
Ska bli skönt att komma hem och bara ta det lite lugnt, få lagad mat! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0